Максименко С. Д.. Теоретичні засади психології особистості: генеза нужди | 3 |
Абсалямова Л. М.. Психолого-педагогічні передумови готовності до ризику у підлітків | 19 |
Авдєєва І. М.. Принципи педагогічної фасилітації | 24 |
Адаменко К. В.. Психокорекція хворих, що страждають серцево-судинною патологією | 29 |
Аврамченко С. М.. Феномен внутрішньої суперечливості психіки в ракурсі психодинамічної теорії АСПН | 34 |
Аматьєва О. П.. Подолання негативних станів дітей у період підготовки до навчання у школі | 39 |
Ангєліс К. О.. Тривожність і соціально-психологічна адаптація в інноваційній діяльності науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу | 43 |
Асланян Т. С.. Психологічні особливості користувачів, схильних до Інтернет-залежності | 49 |
Артеменко Т. Б.. Деякі аспекти статі та суб’єктності в контексті життєвих самореалізацій особистості | 53 |
Бажутіна С. Б.. Можливості діагностування самості | 58 |
Базима Б. О.. Соціальний і духовний суб’єкти | 63 |
Балл Г. О.. Категорія культури і психологічна наука | 70 |
Баришева О. І.. Психологічне забезпечення процесу особистісного самовизначення старшокласників засобами театрально-творчої діяльності | 75 |
Барко В. І.. Психологічні аспекти поліграфного тестування в системі МВС | 80 |
Безлюдна В. І.. Вивчення моральної свідомості дітей дошкільного віку | 85 |
Безродний В. І.. Особистісні відмінності шахтарів, що мають травми через власні провини | 89 |
Берегова С. І.. Проблема соціальних контактів в умовах суспільно-політичних трансформаційних процесів України | 93 |
Богуш А. М.. Мовленнєвотворче самовираження дошкільника | 98 |
Бернацька Л. В.. Вивчення впливу батьківського ставлення на прояви агресивної поведінки в дітей дошкільного віку | 102 |
Білоконь І. В.. Методологічні проблеми дослідження соціально-політичних настановлень в умовах трансформації суспільства | 109 |
Бовть О. Б.. Психологічні складові віктимної поведінки особистості | 113 |
Богач О. В.. Психологічний аналіз першого етапу процесу прийняття рішень старшокласниками у ситуаціях морального вибору | 120 |
Боднар В. Є.. Психологічні засади діяльності дільничних інспекторів міліції щодо попередження насильства у сім’ї | 125 |
Бондаровська В. М.. Інтернет-залежність: сучасний стан. Ситуація в Україні | 130 |
Бондаровська В. М.. Психологічний аналіз українських та російських новелістичних казок. Гендерний контекст | 134 |
Борисюк А. С.. До проблеми професійної підготовки майбутнього лікаря. Буковинський державний медичний університет | 139 |
Босовська Н. А.. Застосування позитивної психотерапії в дружньому консультуванні | 144 |
Брагіна Н. В.. Вплив сім’ї на формування життєвого шляху особистості | 149 |
Бреусенко-Кузнєцов О. А.. Арт-простір казкотерапії | 154 |
Брийовська І. Д.. Вікові і культурні відмінності у сфері ціннісних орієнтацій осіб виробничої сфери | 158 |
Булах І. П.. Діагностика суб’єкта учбової діяльності в класах розвиваючого навчання | 164 |
Бурса А. І.. Психопатологічні аспекти дезадаптивної поведінки осіб інволюційного віку, що страждають на церебральний атеросклероз | 169 |
Бутенко А. В.. Психологічні аспекти дослідження комунікативного компонента спілкування незрячих старшокласників | 173 |
Бушай І. М.. Психодіагностика образу світу школярів | 177 |
Бущак Г. А.. Дослідження індивідуальних стилів розумової праці у студентів гуманітарних та технічних спеціальностей | 182 |
Вавіліна Н. В.. Психосемантичні методи в політичній психології | 187 |
Вадзюк С. Н.. Особливості емпатії у лікарів терапевтичного профілю | 193 |
Варнава У. В.. Психосоматний симптом як результат використання незрілих психологічних захистів | 197 |
Васильєв О. О.. Особливості сприймання просторових пропорцій людьми в різних психічних станах | 200 |
Васильєв С. П.. Деякі аспекти становлення мотивів професійної діяльності | 203 |
Васильєв Я. В.. Далекість цілей і фурутреальна структура особистості | 207 |
Васильєва І. Г.. До питання дослідження особливостей пубертатного періоду (результати експериментального дослідження рівня невротизації та психічного стану підлітків) | 211 |
Василькевич Х. М.. Деякі особливості адиктивної поведінки у сімейному вихованні | 218 |
Васьківська С. В.. Метафора архетипічного циклу досвіду в аналізі психологічних проблем людини | 222 |
Васютинський В. О.. Первісна соціалізація як доконечний етап формування особистості | 230 |
Венедиктова М. В.. Дослідження взаємозв’язку креативності і самоефективності в юнацькому віці | 234 |
Вінов І. Є.. Зміст екзистенції і екзистенція змісту в перспективі методології суб’єкта | 237 |
Виноградова Л. В.. Дослідження метакогнітивних аспектів інтелектуальної саморегуляції | 244 |
Виноградна О. В.. Залежність сприйняття сцен насильства у кінострічках від базових особистісних властивостей глядача | 250 |
Висковатова Т. П.. Взаємозв’язок екології і психічної енергетики | 255 |
Вічалковська Н. К.. Театральна діяльність як психотерапевтичний засіб становлення особистості | 258 |
Вовк А. Р.. Загальна теорія систем як наукове підґрунтя системної сімейної психотерапії | 262 |
Вознесенська О. Л.. Ініціаційні техніки в арт-терапії | 267 |
Волженцева І. В.. Системний аналіз коригувального впливу музикотерапії на ситуацію екзаменаційного стресу | 272 |
Волинець А. Г.. Становлення психіки як внутрішнього соціуму | 282 |
Волкова А. М.. Порівняльний аналіз комп’ютерних та бланкових методик при діагностиці психічних функціональних станів фахівців спеціальності «Електроенергетика» | 289 |
Володарська Н. Д.. Системний підхід у психокорекції життєвих стратегій особистості за вадами здоров’я | 294 |
Волочій І. В.. Особливості впливу реклами на когнітивну сферу особистості | 300 |
Воронюк І. В.. Дослідження особливостей і факторної структури конструктивного мислення школярів | 305 |
Гаврилов О. В.. Особливості взаємозв’язку між складовими «Я-концепції» молодших школярів з труднощами в навчальній діяльності та факторами їх неуспішності | 311 |
Гаєвська Н. В.. Реклама як проблема психологічного впливу | 316 |
Галецька І. І.. Методологічні проблеми вивчення психологічного здоров’я | 320 |
Галушко Л. Я.. Теоретичний аналіз психофізіологічних аспектів проявів агресії | 325 |
Гапоненко Л. О.. Психологічні фактори, механізми й умови керування ефективною взаємодією і продуктивним спілкуванням | 331 |
Гарькавець С. О.. Трансформаційні процеси та детермінація правової поведінки особистості | 337 |
Гергель Є. Л.. Вікова динаміка розвитку креативних здібностей | 342 |
Гільова Л. Л.. Аксіологічний підхід до проблеми формування морального образу «Я» особистості | 349 |
Главник В. О.. Педагогічна рефлексія – основа формування особистості учня | 355 |
Главник О. П.. Тренінг – як форма розвитку гендерної самосвідомості у підлітків | 358 |
Гладушина Р. М.. Психологічний механізм моделювання іншомовної мовленнєвої діяльності засобами ігрових моделей | 364 |
Глущенко Л. В.. Самооцінка особистості як предмет психологічного аналізу | 370 |
Гоенага А. Ю.. Гендерні особливості запам’ятовування текстів | 374 |
Голіна І. В.. Психологічний аспект розвитку особистості професіонала в умовах навчання у вузі | 379 |
Горбунова В. В.. До проблеми методологічних засад експерименту в психології | 383 |
Гордєєва А. В.. Комп’ютерна діагностика менеджерських умінь керівника (К.Л.Вілсон «Цикл управлінських умінь») | 387 |
Горностай П. П.. Рольова теорія особистості: теоретичні аспекти та практичні аплікації | 391 |
Горська Г. О.. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутніх спеціалістів для сучасної школи | 396 |
Гнатюк О. В.. Формування культури здоров’я учнів в умовах трансформації освіти | 402 |
Грибоєдова І. Ю.. Порядок є завжди | 412 |
Григор’єва О. В.. Синдром вигорання в медичних працівників | 417 |
Грищенко Г. В.. Екопсихологічна адаптація населення Миколаївської області до наслідків Чорнобильської катастрофи | 431 |
Гузенко С. М.. Камасутра – давньоіндійська настанова в коханні і її практичне значення в психології міжстатевих стосунків | 437 |
Гуляс І. А.. Персонологічні проекції перфекціонізму в площині професійної діяльності практичного психолога | 441 |
Гуровой О.. Музична терапія: минуле, теперішнє, майбутнє.. | 446 |
Гуцало Е. У.. Формування якостей вчителя-фасилітатора на тьюторських заняттях з використанням метафор | 450 |
Гундертайло Ю. Д.. Помаранчева революція як форма суспільної ініціації | 455 |
Дарда І. М.. Психологічні механізми розвитку характеру | 458 |
Дацишина І. А.. Самовизначення і переживання майбутнього в юнацькому віці | 464 |
Демчук О. В.. До проблеми виявлення інтелектуальної обдарованості у підлітків | 469 |
Денисов І. Г.. Профілактика асоціальної поведінки підлітків шляхом усвідомлення і розвитку особистісних можливостей | 475 |
Дженджеро О. Л.. Дещо про переваги інтерактивного навчання в шкільній практиці | 480 |
Джига М. В.. Юридична та психологічна допомога жертвам кримінальних злочинів | 485 |
Дідора М. І.. Етнічні стереотипи у зрілому віці: постановка проблеми та результати дослідження | 490 |
Дметерко Н. В.. Теоретичні підходи до проблеми професійного мислення | 494 |
Дмитрієв О. А.. Психологічна взаємодія людини і тварин | 499 |