| Івасюк Ю.. Трансформування економічної та демографічної функцій сімейного інституту в теперішніх умовах | 4 |
| Каменская Т. Г.. Социальное знание в системе социологических категорий | 12 |
| Крапива И. В.. Социальные проблемы внедрения инноваций в сфере образования на примере внедрения ”внешнего независимого тестирования | 19 |
| Лобанова А. С.. Соціальне прогнозування розвитку добровільного особистого страхування в умовах зростання ризиків в промислових регіонах України | 33 |
| Макаренко Е. М.. Міжетнічний конфлікт як різновид соціального конфлікту | 42 |
| Огаренко Т. О.. Символи і символічна взаємодія як об’єкт соціологічного дослідження | 52 |
| Орлова О. И.. Социологический анализ релаксационной функции культуры | 68 |
| Подшивалкіна В. І.. Регіональна соціальна проблематика як консолідуючий фактор електорального вибору | 76 |
| Ровенчак О.. Значення, функції та роль міжнародної міграції | 94 |
| Улибіна В. О.. Домашні господарства як інвестори та організатори первинного ринку житла | 123 |
| Успенский В. Н.. Особенности трансляции смыслов в художественном произведении | 139 |
| Чигрин В. О.. Державна політика стосовно сільської молоді: плани та реальність | 148 |
| Чубук Р. В.. Організація діяльності студентської соціальної служби як механізм вирішення соціальних проблем студентів | 163 |
| Чудовиська-Кандиба І. А.. Реклама через призму повсякденності | 169 |
| Штокало О. А.. Особливості ставлення населення до дітей з обмеженими можливостями (регіональний аспект) | 177 |
| Андрущак О. С.. Смисложиттєві орієнтації сучасної молоді та співвідношення образів «Я»-реального та «Я»-ідеального | 190 |
| Бефани А. А.. Многофакторная обусловленность прогнозирования поведения личности | 199 |
| Бочелюк В. А.. Соціально-психологічні особливості вищої освіти в формуванні інтелігентної особистості | 206 |
| Гусакова М. П.. Границы профессиональной идентичности практикующего психолога как ограничения его профессиональной компетентности | 215 |
| Макаренко Е. М.. Відмінності в технології протікання міжетнічних конфліктів в контексті інтересів та цінностей | 231 |
| Пономаренко Л. П.. Авторська програма курсу «Практика психодіагностування та психокорекції у системі освіти України» | 241 |
| Сапрыгина Н. В.. Прототипы героев «Алых парусов»: биографический и автобиографический контексты | 249 |
| Тепляков Н. Н.. Психосемантический анализ восприятия политических лидеров в период «помаранчевой» революции | 255 |
| Успенский В. Н.. Трансляция смыслов в портретном искусстве (на примере исследования смысла натюрморта в портрете) | 273 |
| Черепєхіна О. А.. Психологічна підготовка спортсмена як засіб підвищення його психологічної готовності до виступу на змаганнях | 290 |
| Чигрин В. О.. Ціннісні орієнтації сучасної сільської молоді | 304 |
| Чудовиська-Кандиба І. А.. Домінація візуального образу в рекламі | 312 |
| Штокало О. А.. Механізми соціалізації дітей з обмеженими можливостями (соціологічний аспект) | 324 |
| Редько А. М.. Психологические особенности проявления надежды у студентов-психологов | 333 |
| Секера Н. В.. Индивидуально-типологические факторы реагирования в стрессовых ситуациях | 347 |